4pekatt Skrevet Juni 9, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Opddatering; "Frode" fra Fence Audio sier at målene mine var ment for en lukket kasse. Vil jeg få omtrent samme effekten om jeg øker bredden av kassen til 90cm og bygger den trekantet i stedet? Da tar den liten plass i bagasjerommet, men rommer fortsatt masse luft.. :) Siter - 1995 VW Golf GL - 1,8l 90hk - Se bilen her - 1992 VW Golf VR6 - 2,8L 174hk - Se bilen her Problemer med Golf 3? Ta en titt her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Opddatering; "Frode" fra Fence Audio sier at målene mine var ment for en lukket kasse. Vil jeg få omtrent samme effekten om jeg øker bredden av kassen til 90cm og bygger den trekantet i stedet? Da tar den liten plass i bagasjerommet, men rommer fortsatt masse luft.. :) Ja det vil du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg