Gå til innhold

Hva er forskjellen på Highline og ikke?

Ranger emnet

MediaSUV

Anbefalte innlegg

Jeg ligger an til å kjøpe en Touran i prisområdet rundt 100 høvdinger, men jeg lurer på hva som er forskjellen på Highline-utgaven og de som ikke er det. Ut fra det jeg har sett, virker det som om det er Xenonlys og et litt annet stereoanlegg (som egentlig ikke har så mye å si, det må byttes med noe DAB uansett). Skinn er fullstendig uinteressant, har hatt det på én bil og vil aldri ha det igjen. Noe klebrig dritt når man sitter med shorts eller det er skikkelig varmt. Det ser ut som om klimaanlegget er det samme på begge modellene, digitalt med to soner. Jeg vil ha cruisekontroll, men om jeg må ettermontere det, er det ingen fare, hvis det bare følger med Highline og jeg finner en som ikke er Highline. Jeg vil bare gjerne vite litt mer om hva forskjellen er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utstyrsnivået varierer etter hvem som har kjøpt bilen ny, da dette kan tilpasses i veldig stor grad. De fleste Touran jeg har vært borti har cruisekontroll, uten at det har vært highline. Og vw kjører også kampanjer på div. utstyr flere ganger i året, så det varierer litt hvilket utstyr bilene har...

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, begge to! Og vil du bli virkelig deprimert, skal du se på prisene på amerikanske muskelbiler i USA og i Norge. For ikke å snakke om de virkelig store bobilene. Det kan få selv nærmere 100 kilo ondskap som meg til å sutre som ei 14 år gammel jente på Justin Beaver-konsert! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det først er blitt offtopic.

Jeg titta litt på import av 2012 Audi A6 Allroad 3.0TDI Quattro.

Nybilpris i Tyskland ligger på rundt 350,000,- NOK u/tysk mva. og her i Norge ligger den på 920,000,-

Brukte også kalkulatoren på Toll.no, og regnet fram avgifter, total importavgift på en slik bil ble på 540,000,- :adolf:

Bilforumet.no
Super Moderator

PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider