h0vard Skrevet Juni 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2012 Hei. Er det noen ildsjeler der ute som kunne vært behjelpelig med ett reg.reim skifte på Clio'en min? Holder til i Stavanger. Evt. hjelper vil selvfølgelig få betalt. Har allerede kjøpt inn reim, strammehjul og vannpumpe. Hadde tenkt å gjøre det selv, men er redd for at jeg tar livet av den lille søte motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bebbetufs Skrevet Oktober 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2012 Jeg skal også gjøre dette, men jeg mangler spesialverktøy. Har du funnet/skaffet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
h0vard Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg har fått tak i låsekit til krank og kam, om det er det du tenker på? Jeg skal også gjøre dette, men jeg mangler spesialverktøy. Har du funnet/skaffet dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bebbetufs Skrevet Oktober 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2012 Jeg har fått tak i låsekit til krank og kam, om det er det du tenker på? Ja det er det tenker på. Har du fått jobben gjort? Hvis ikke kan jeg hjelpe deg, men da må du komme opp hit. Du kunne vel ikke tenke deg å låne/leie det bort en helg? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg