Markuz Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Hallo! Jeg er underveis i å restaurere min gamle Golf 1 som innebærer endel sveising og pussing til bart stål. :polish: Lurer da på om lastebil lakk er noe å satse på? Skal ikke bruke det som top coat elns, kun som grunning, og jeg har funnet en som er av typen 2 komponents epoxy grunning. Kanskje er det noen her på forumet som har erfaring med denne sorten her: http://www.norbond.no/intergard-251-hvit-primer-inkl-herder-p-1059-c-209.aspx :wonder: Skjønner at jeg må ha en lakksprøyte for dette og, kompressor har jeg, men ikke lakksprøyta. Tenker å bare kjøpe en ok sprøyte fra Biltema, så lenge den får lakken på sånn passe jevnt. Håper dette hørest bra ut! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Juni 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 10, 2012 Lastebil lakk fungerer bra ja, og den kan du også sprøyte over den industri epoxyen som du linket til Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg