Gå til innhold

Lime plastlist

Ranger emnet

volvofreaken

Anbefalte innlegg

jeg har tatt av de svarte listene nederst på døra. de er limt å sitter med klips. så nå har jeg noen små hull nederst på døra. ikke veldig bra...!! tenkte jeg skulle sparkle det med noe stål sparkel eller no. men snakka med en på et lakerings verksted å han så at det ikke ville holde... han så jeg måtte sveise...

noen som har gjort det eller?? må jo gå hvis jeg legger litt glassfiber bak hulene og sparkler etterpå??

hvis noen har gjort det å det ble bra så gi meg et tips a... har ikke lyst til å drite meg ut..

hallo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår