Jon David Schrøder Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Selger mitt ratt og pedalsett. Er lite brukt, da interessen forsvant. Kjøpt det nytt på elkjøp til 2895,- Selger det nå for 2000 ,- Kan sendes i posten mot at kjøper betaler frakt... Settet passer til PS3,PS2 og PC. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Og dette er hvor gammelt? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Rundt et år tenker jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Juni 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Kan gå for 1800 ,-! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HakonSK Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494999 Fin pris :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Kan gi deg 800,- hvis det er såpass nerme at jeg kan hente det. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Selger det ikke for 800 ,-, da beholder jeg det og lar det støver ned. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Det er halv pris av nytt, du får ikke solgt det til dyrere av nytt. Det er her logikk trer inn. Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_No_Name Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Det er halv pris av nytt, du får ikke solgt det til dyrere av nytt.Det er her logikk trer inn. Det er vel heller ikke en moderators rolle og fortelle folk hva de kan forlange for noe de selger? Siter zzZZzzZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juli 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 30, 2012 Jeg er kanskje en moderator, men her skriver jeg som privatperson da jeg faktisk var interessert i det. Selv om jeg er moderator kan jeg ytre mine meninger på samme nivå som alle andre forumbrukere så lenge jeg ikke bryter noen forumregler. Bilforumet FAQ Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon David Schrøder Skrevet Desember 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2012 Solgt! Solgt! Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg