Gå til innhold

fokus 1999mod jordingsproblemer, trenger råd

JAJOTA2

Anbefalte innlegg

Hei. Har hentet en fokus som dama skal ha når hun får lappen nå snart.

Den mangler kun en feil for å få den godkjent nå-

Det er at et av lysa gløder lite, de snakker om jordingsfeil.

fikk beskjed om å se etter brunnet plugg bak pærene..

disse er hel fine. hva gjør jeg nå?

får sesen altid strøm i meg når jeg tar i døra, henger dette sammen?

om jeg eventuelt skal legge opp ny jording er de fra pluggene som holder pørene å inn til karoseriet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I stedet for å dra opp store deler av ledningsnettet så ville jeg tatt og klipt av jordingsledningen inn på lykta og funnet meg et bedre jordingspunkt nærme lykta.

Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fant ut av feilen, takk for hjelpa :)

nå gjenstår kun en ting.

Bilen rister i 80 og oppover(ikke rattet), KUN når jeg gir gas ikke om gass slippes å bilen renner i 100 feks.

Har prøvd å balansere dekkene, kjøpt nye skiver og klosser foran.

noen me erfaring eller kunskap som kan hjelpe meg?

kan d være noen kuler eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Bit i det sure eplet og bytt begge drivakslene.. Er vel vanligvis den til høyre, men venstre er ofte ikke noe særlig bedre! Var samme feil på min når jeg kjøpte den, litt frustrerende og finne ut av :s

Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider