JAJOTA2 Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Hei. Har hentet en fokus som dama skal ha når hun får lappen nå snart. Den mangler kun en feil for å få den godkjent nå- Det er at et av lysa gløder lite, de snakker om jordingsfeil. fikk beskjed om å se etter brunnet plugg bak pærene.. disse er hel fine. hva gjør jeg nå? får sesen altid strøm i meg når jeg tar i døra, henger dette sammen? om jeg eventuelt skal legge opp ny jording er de fra pluggene som holder pørene å inn til karoseriet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 I stedet for å dra opp store deler av ledningsnettet så ville jeg tatt og klipt av jordingsledningen inn på lykta og funnet meg et bedre jordingspunkt nærme lykta. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAJOTA2 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 d var ingen dum ide :p bør ver lett å se hvorfor en som er jord. Men kan dette henge sammen med at jeg alttid får srøm i meg når jeg tar i bilen(veldig irriterenes) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Ja det kan det ha. Er som regel brun ledning Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAJOTA2 Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 glimrings prøver dette imorgen, da slipper jeg å måle noe jeg ikke har lært meg. kommer med tilbakemelding. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2012 Litt rengjøring av alle godspunktene i området bak venstre lykt er aldri feil på FoCus. Vært mye bugs der. Men sjekk at du ikke har 24V pære og Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAJOTA2 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 fant ut av feilen, takk for hjelpa :) nå gjenstår kun en ting. Bilen rister i 80 og oppover(ikke rattet), KUN når jeg gir gas ikke om gass slippes å bilen renner i 100 feks. Har prøvd å balansere dekkene, kjøpt nye skiver og klosser foran. noen me erfaring eller kunskap som kan hjelpe meg? kan d være noen kuler eller noe? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Drivaksel/drivaksler. Ikke uvanlig Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAJOTA2 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 har fikset alle feilene på eu kontrollseddelen, UTENOM stor slerk i kuler foran. kan dette ver årsaken? er d styrekuler de mener med dette punktet? hvis ikke så har drivakslingene vert ute da en skiftet clutchen på den bilen for meg nylig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAJOTA2 Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 (endret) å hva er den beste måten å finne ut hvilke kule eller hvilke drivaksel som er dårlig uten løftebukk Endret Juni 20, 2012 av JAJOTA2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Juni 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Bit i det sure eplet og bytt begge drivakslene.. Er vel vanligvis den til høyre, men venstre er ofte ikke noe særlig bedre! Var samme feil på min når jeg kjøpte den, litt frustrerende og finne ut av :s Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg