simlan Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Hei! Jeg har et problem med min Renault Laguna 99 starsjonsvogn. Når jeg skal ha spyleveske på bakruta og vrir bryteren kommer det forann ? Noen som har noen aning om hva dette kan være ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Juni 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2012 Kommer det foran når du spyler med bryteren for frontruta da? Pleier ofte å være 2 pumper. Kan også være feil i brytern, men vanskelig å si sikkert uten og måle seg fram til feilen. Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simlan Skrevet August 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Det kommer forann når jeg skal spyle bak? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet August 17, 2012 Rapporter Share Skrevet August 17, 2012 Hva skjer når du drar hendelen mot deg, dvs for spyling av frontrute. Kommer det foran da og? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg