dusico Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 den første dodge rt10 viper er i landet! har vært her et par uker da men.... den står på alfaset auto på karihaugen ved lørenskog, og er absolutt verdt en titt. den har som sagt, og som mange vet, en v-10 fra viper, som yter 500 gamp. denne fliser lett ford ligthning (eller hva den heter), og sikkert trygde-chopper'n til morra di og... den er forøverig til salgs, 460-470k u/mva, og med mva kommer den på rundt 600k. PS. jeg kjenner en mulig kjøper, så er du int. i å få tak i norges første, så bør du få ut finger'n... men fortvil ikke det kommer fler.... SHIBBY yodude Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalix Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Den er da absolutt ikke norges første... Har vert repotasjer mange ganger i bilblader om norske eiere av rt-10'er... mange år siden også Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 hmmm... rart, hakke sett en jævla en... Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by dusico hmmm... rart, hakke sett en jævla en... Sto en i en bilbutikk på vei mellom drammen og oslo. land og sjøfritid ellerno? så jeg for mange år siden ihvertfall. rød sak. tøff var den og:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 jeg kjenner en som har kjøpt seg sånn. Kjøpte den i vinter, men tar den ikke ut før til sommer`n. Ikke noe særlig med Pickup med 500 gamp og bakhjulstrekk på vinter`n. Gasser litt for mye, kommer på tvers og hei lyktestolpe:hello: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mars 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 det som da også er så fett, er at det er gooooood plass til en kompressor.... YIPPIyodude Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Mener vel kanskje den NYE modellen? Er jo de nye som har 500gamp. Den er det sikkert ikke flere av. Men den gamle første RT10'n er det jo noen av. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalix Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Du har ikke helt navnene dine på stell du... Det du snakker om , som du sammenligner med Ford F-150 SVT Lightning , er da den nye dodge pickupen som er kommet.. som heter da DODGE RAM RT-10 , Viperen heter rt-10 den også, bare DODGE VIPER RT-10, og eventuellt GTS .. så du er lett å misforstå... slik jeg gjorde først... husk det er en RAM Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flexxi Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by dalix Du har ikke helt navnene dine på stell du... Det du snakker om , som du sammenligner med Ford F-150 SVT Lightning , er da den nye dodge pickupen som er kommet.. som heter da DODGE RAM RT-10 , Viperen heter rt-10 den også, bare DODGE VIPER RT-10, og eventuellt GTS .. så du er lett å misforstå... slik jeg gjorde først... husk det er en RAM Heter den da ikke Dodge RAM SRT-10? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghia4x4 Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by dusico hmmm... rart, hakke sett en jævla en... Har sett to stk. En blå m/striper og en knall rød. Begge var av Chrysler sin europeiske utgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jorgen Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Er ikke snakk om Viper'n, er snakk om Dodge RAM med rt10 motor. det er heeelt korrekt det han sier, foruten at han glemte RAM :D Siter 02 Konebil - Offroader'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
guest Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Flexxi Heter den da ikke Dodge RAM SRT-10? Gjør ihvertfall det her i USA. Siter '87 Dodge Daytona Shelby Z Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalix Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Jorgen Er ikke snakk om Viper'n, er snakk om Dodge RAM med rt10 motor. det er heeelt korrekt det han sier, foruten at han glemte RAM :D Var jo det jeg mente... ble litt forvirret av det... Og jeg tror jeg blingsa litt selv... rett som en annen hær da...sleng på en S så stemmer det vel.... Siter x1990 Ford F-250 XLT Lariat (solgt og savnet) -1974 Volvo 164E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostby Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Hva er 0-100 på Syclone, Lightning og SRT10? Siter Moped x EVO VI TME x Ducati 748r Solgt =(( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandviper Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Det var en rt10 på street legal drag i stavanger i fjor sommer, en rød en. Han kjørte ikke på tid fordi den ikke var ferdig regga eller noe men to prøve runs ble det. Ræva kom ut på 1 2 og 3 gir sinnsykt tøft!! Siter Volkswagen Passat 2006 2,0TDI 4M HighSuzuki Swift 2009 Willys Overland pickup 1954 mod X Jeep Grand Cherokee 99 3,1 TDIX Jeep Grand Cherokee 95 5,2 V8 X Jeep Wrangler 97 +4" 33" ARB F/R X Opel Vectra 97 X VW Golf 85 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg