Cool Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Jeg har sett en Viper Rt10 på inderøy en gang. Siter Vw Polo 2003 mod, senket 40mm. Larzon Ice 17". Rockford T2 15", Rockford T30001bd, Us Amps XT1600.4, Rockford RFX9420, Cadence US-6K frontsett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Ostby Hva er 0-100 på Syclone, Lightning og SRT10? Har 0-60 mph: 0-60 mph og 1/4 mile (sec) Syclone 4.6 sec 13,5 sec Lightning 5,2 sec 13,9 sec Ram SRT-10 5,2 sec 13,8 sec Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Gamle er eldst :D Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by CorradoBoy Gamle er eldst :D Well...... kan egentlig ikke sammenligne Lightningen og Ram'en med syclonen. Syclonen er jo nesten som en småbil å regne, og veier nesten 500 kg (484 kg) mindre enn Lightningen og hele 700 kg mindre enn Ram'en. Syclone 1636 kg Lightningen 2120 kg Ram'en 2336kg Bare for å illustrere i størrelse så se på dette klippet her: (PS: jeg kjører Lightningen mot en 600-700hk biturbo syclone :D ) http://www.bajasnet.com/Download/Movies/First.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 srt-10, så klart.....litt trøtt om mårran... dodge ram srt-10 er det det er prat om her!!!! polerte den i går (fikk svarting-jobben jeg gitt...) på alfaset auto, den er høøøy og enda laaaavere i fronten, som å polere en trapp...:titties: Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 hmm... i fjord sommer.. kom det 2 stk 2003/2004(ekke helt sikker på modell) rt10 til norge.. eiere Rune Hove og Stig Bakke Rune hove kjørte 2 uregga runs på streetL der rompa skle ut i 1,2,3 ;D han har den røde... Stig Bakke har en sølv grå som jeg treffer en sjelden gang nedi gata begge skal vel stille med dem i StreetL denne sesongen.. håper dem stiller med dem hvertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by Heggis hmm... i fjord sommer.. kom det 2 stk 2003/2004(ekke helt sikker på modell) rt10 til norge.. eiere Rune Hove og Stig Bakke Rune hove kjørte 2 uregga runs på streetL der rompa skle ut i 1,2,3 ;D han har den røde... Stig Bakke har en sølv grå som jeg treffer en sjelden gang nedi gata begge skal vel stille med dem i StreetL denne sesongen.. håper dem stiller med dem hvertfall Hmmm..... så Rune Hove har bytta ut Lightningen med en Ram SRT-10. Ja ja, vinne kommer han ihverfall ikke til å gjøre :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 han har vel bare kjøpt seg en viper ekstra .. eller har jeg vært helt på jordet med type betegnelser på sist post? han har forden enda... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 Ok. Her er Rune (tror jeg) på thundervalle Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 For å se en RAM SRT-10 in action, clip and paste denne adressen: http://www.prnewswire.com/broadcast/10509/10509_consumer.html Eller bare click :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 det der er rune hove sin ja... han har fått ny kompressor nå eller får snart snakka lenge med sønnen hans i dag =) blir rått det der husker ikke hva effekt det var snakk om men et par hundre hk ekstra eller noe. men gjør vel ingen ting når han ikke har veigrep uansett... virker som han prioterer den gamle hotroden sin.. nå for tiden ;) mvh Stian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dice Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Heggis det der er rune hove sin ja... han har fått ny kompressor nå eller får snart snakka lenge med sønnen hans i dag =) blir rått det der husker ikke hva effekt det var snakk om men et par hundre hk ekstra eller noe. men gjør vel ingen ting når han ikke har veigrep uansett... virker som han prioterer den gamle hotroden sin.. nå for tiden ;) mvh Stian Uansett om han har fått ny supercharger, skal like å se han i sommer. Lightning mot Lightning så tror jeg han taper. Kenne Bell(kompresor) er ikke alt :D You need the internals too ;) Men uansett, Vinnie er en god kandidat: http://www.teamjdm.com/forums/vinnie2.avi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 tviler på at han kommer til og kjøre forden denne sesongen.. men alt kan skje.. etter det jeg hørte var ikke forden spess priotert alt av tid gikk vist på Rod`n Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg