Gå til innhold

dodge rt10 viper

Ranger emnet

dusico

Anbefalte innlegg

Originally posted by CorradoBoy

Gamle er eldst :D

Well......

kan egentlig ikke sammenligne Lightningen og Ram'en med syclonen.

Syclonen er jo nesten som en småbil å regne, og veier nesten 500 kg (484 kg) mindre enn Lightningen og hele 700 kg mindre enn Ram'en.

Syclone 1636 kg

Lightningen 2120 kg

Ram'en 2336kg

Bare for å illustrere i størrelse så se på dette klippet her:

(PS: jeg kjører Lightningen mot en 600-700hk biturbo syclone :D )

http://www.bajasnet.com/Download/Movies/First.wmv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

srt-10, så klart.....litt trøtt om mårran...

dodge ram srt-10 er det det er prat om her!!!!

polerte den i går (fikk svarting-jobben jeg gitt...) på alfaset auto,

den er høøøy og enda laaaavere i fronten, som å polere en trapp...:titties:

- Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 |

[X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) |

|TeamSideways|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm... i fjord sommer.. kom det 2 stk 2003/2004(ekke helt sikker på modell) rt10 til norge.. eiere Rune Hove og Stig Bakke

Rune hove kjørte 2 uregga runs på streetL der rompa skle ut i 1,2,3 ;D han har den røde...

Stig Bakke har en sølv grå som jeg treffer en sjelden gang nedi gata begge skal vel stille med dem i StreetL denne sesongen..

håper dem stiller med dem hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

hmm... i fjord sommer.. kom det 2 stk 2003/2004(ekke helt sikker på modell) rt10 til norge.. eiere Rune Hove og Stig Bakke

Rune hove kjørte 2 uregga runs på streetL der rompa skle ut i 1,2,3 ;D han har den røde...

Stig Bakke har en sølv grå som jeg treffer en sjelden gang nedi gata begge skal vel stille med dem i StreetL denne sesongen..

håper dem stiller med dem hvertfall

Hmmm..... så Rune Hove har bytta ut Lightningen med en Ram SRT-10.

Ja ja, vinne kommer han ihverfall ikke til å gjøre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det der er rune hove sin ja... han har fått ny kompressor nå eller får snart snakka lenge med sønnen hans i dag =) blir rått det der husker ikke hva effekt det var snakk om men et par hundre hk ekstra eller noe. men gjør vel ingen ting når han ikke har veigrep uansett...

virker som han prioterer den gamle hotroden sin.. nå for tiden ;)

mvh

Stian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Heggis

det der er rune hove sin ja... han har fått ny kompressor nå eller får snart snakka lenge med sønnen hans i dag =) blir rått det der husker ikke hva effekt det var snakk om men et par hundre hk ekstra eller noe. men gjør vel ingen ting når han ikke har veigrep uansett...

virker som han prioterer den gamle hotroden sin.. nå for tiden ;)

mvh

Stian

Uansett om han har fått ny supercharger, skal like å se han i sommer. Lightning mot Lightning så tror jeg han taper. Kenne Bell(kompresor) er ikke alt :D You need the internals too ;)

Men uansett, Vinnie er en god kandidat:

http://www.teamjdm.com/forums/vinnie2.avi

Lenke til kommentar
Del på andre sider