Espus Skrevet Juni 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 14, 2012 Hei! Etter å ha lånt en henger og kjørt et par kilometer låste både turtallmåleren og speedometeret seg (70km/t og 3000 rpm) når jeg var på vei ned på E6. Tripteller og kilometerteller ble også svart. I tillegg så er blinklysene fraværende, ingen klikkelyd, lys i dash eller blinking i selve lysene. Nødblinken fungerer heller ikke. Har sjekket alt av sikringer, de har ikke gått) samt koblet bateriet fra og til igjen(var vært å prøve tenkte jeg) Så nå trenger jeg noen gode råd om hva jeg bør sjekke/bytte/endre. Takk for svar! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wise84 Skrevet Juli 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2012 Har du sjekket tenningsbryteren? Den kan ha sånne rare symptomer. Jeg har nesten samme problem hos meg nå på en Mazda. Varsellampene lyser ikke når jeg slår på tenningen og blinklyset fungerer ikke. Der mistenkes det å være tenningsbryteren som er defekt. Kan være verdt å sjekke ut :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg