Gumball Skrevet Juni 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2012 Trenger sårt kamkjede pakningene som skal under kamkjede-strammeren, finner ikke dette på nettet, noen som er gode på google? Hadde vært kjekt med det VAG verktøyet også, for å lette på trykket til kjedestrammeren, finner ikke noe til ABC motoren. Om noen har noen direkelinker hadde jeg vært takknemlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Kamkjede pakninger??Jaha? snakker du om abc motoren nå? Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 16, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2012 Trenger sårt kamkjede pakningene som skal under kamkjede-strammeren, finner ikke dette på nettet, noen som er gode på google? Hadde vært kjekt med det VAG verktøyet også, for å lette på trykket til kjedestrammeren, finner ikke noe til ABC motoren. Om noen har noen direkelinker hadde jeg vært takknemlig. Denne motoren har ikke noe pakning under noe kamkjedestrammer. Den har registerreim og kun et løpehjul som strammer reimen. Se her : http://www.bilforumet.no/bilmerker/audi/a6-ur-s4-s6-100-c4-1991-1997/278573-guide-registerreim-bytte-audi-a6-c4-2-6-2-8-v6.html Den nyere 2.4 V6`n har kamkjedestrammere, og pakningsreimen bak på kammene pleier å lekke som bare f. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gumball Skrevet Juni 17, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Det var nesten det jeg tenkte meg :o Noen som vet hvor ABC motoren pleier å lekke? Må uansett fram med avfettingen for å se hvor det kommer fra, spessielt ille i oppoverbakker/høyere turtall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Mer eller mindre på samme sted som 2.4`n. På baksiden av toppene. Eventuelt kan du ta av multireimen og plastdekselene foran og sjekke om den svetter på kam-sealene foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg