KRDHA Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Hei eg lurer på om noen har montert dumpventil på desse motorene før? har bestilt meg en forge dump ventil som eg skal montere.men har akkurat kjøpt bilen og har ikkje så veldig masse peiling enda.. Noen som har bilder eller fremgangsmåte? er en 500 abarth Mvh Kristian Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juni 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2012 Turbo? No problem! Turbo no?: Get a turbo! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth Høiland Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Hei KRDA Abarth eier her også. Har ikke Forge dump, men har ett pop off filter som en del av ett induction kit fra GTT som høres nesten lik ut som Forge Denne karen på det britiske forumet har Forge. Noen bilder etc i tråden Sjekk også http://www.abarthisti.no, det norske Abarth forumet. Ha en fin fredagskveld K Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg