Asim Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 Denne er blitt en klassiker, og ligger mitt hjerte nær!! Den MÅ bare bli med.... :roll: :roll: :roll: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 dette er jo da en stor kandidat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Hva med dette? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 eller dette? Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Originally posted by marius Hei dere! Skal nå gå i gang og lage en forside til bilforumet! Trenger i denne anledning masse bilder til grafikken. Dette er hvordan bilder vi ønsker. Bilder av folk som blir stoppa av politi i Norge. Bilder fra streetracing. Bilder fra burnouts (igjen norske biler). Bilder av fete norske biler av alle slag. Bilder fra dragrace events. Bilder av turbor. Bilder av støpjerns v8 ere :) :usa: Om det er noe andre ting dere syntes burde passe så sleng med det og. Kan sikkert legge igjen litt gummi jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 dette er fra litt action, bare synd med antenna på taket :P Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet September 30, 2002 Rapporter Share Skrevet September 30, 2002 Originally posted by MrHappy Denne er blitt en klassiker, og ligger mitt hjerte nær!! Den MÅ bare bli med.... :roll: :roll: :roll: oioi og hvilken shine for pokker. Ser jo helt strøken ut. Og til det enne bildet av meg når jeg ruller med Golfen er jo airborn på bilde nr 3 jo. Er drit stolt jeg :D :D :D :D :D :D :D Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løw Racing Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Dette var jo ganske gøy!! gammel sierra med trimmet 2.8 og cossi bakaksel!! litt dårlig med dekk, gnistra mer enn det røyk!! Siter -89 Sierra Cosworth -86 Sierra 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løw Racing Skrevet Oktober 1, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2002 Hmm.. skjedde noe med dekka!! Siter -89 Sierra Cosworth -86 Sierra 2.0l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg