Krsitoffer Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Hallo, jeg har for �yeblikket en laguna med ny clutch som jeg kan selge for en 8-10k,- samtidig som jeg kan f� den gamle merca til bestefaren min, blir � jobbe i sommerferien s� blir � ha en god del cash som blir � bli sl�st p� bil uansett (felger, styling, anlegg osv.) laguna: Ulemper/feil : Liten lekkasje mellom bunnpanne blokk, 8v, (g�r j�vli d�rlig) og den ser ut som om tidligere eier trodde sand var bra greier � polere bil med. fordeler : bruker 0.6l bensin p� mila p� blandet kj�ring, kun g�tt 155k km, kan bli litt snasen med streetfighter kittet fra ebay til 3k inkl. frakt, kappafj�ri og noe billig lakk. Merce: Ulemper/feil : koksete ventiler/litt kakling, spessielt p� lavt turtall, noe slapp clutch. bruker litern p� mila p� vanlig kj�ring n�r han er i god stand, og 1.5 n�, dyrere forsikring. Fordeler: Stjerne p� grillen, trekker p� riktige hjul, v�rt i alle servicer (Selv om han har g�tt over 300k km), ikke s� j�vli kukete � skru p�. Hva er fasiten p� dette?, blir mercedesn s� mye dyrere i lengden?, ser for meg at han er i kjempeform igjen bare etter en liten overhaling av motoren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg