vonclutch Skrevet Juni 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 18, 2012 Det er vel noe billigere å lakkere plastikkdeler ettersom rustfjerning o.l da unngås - men jeg vil gjerne forhøre meg om noen her vet sånn noenlunde hva det vil koste å få lakkert deler som for- og bakfanger samt sideskjørt på en bil som eksempelvis Volvo S60. Har noen vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 20, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2012 Hvis delene er løs og det ikke er noen skade på dem og de er i plast tipper jeg du får lakkert alt for rundt 5-6000 kr på riktig sted. Er det glassfiber blir det dyrere Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vonclutch Skrevet Juni 21, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Mener det er plast, ja, og alt kommer i løse deler. Har hørt noen mene det vil komme opp mot ti/fjorten tusen, men det høres jo litt vel drøyt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 21, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2012 Det var en drøy pris.... En ny frontfanger ligger på mellom 2500-3000 kr inkl moms,og er det flere deler blir disse billigere. Første skaden eller delen får en starttid oppå prisen på lakken som alle verksteder har.De neste skadene/delene vil få en pris uten starttid. Si at frontfangeren koster 2000,Bakfanger 1800 og sideskjørt 1800 = 5600 + mva 1400 = 7000kr. Det er vel det vi ville tatt hos oss hvis delene var av plast uten skader. Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vonclutch Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Hvilket verksted nevner du? Ser du er i Bergen, så da hadde det vært kjekt å vite :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwvento Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 Micropaint på Kokstad Siter "Ingen ting er umulig,det er bare litt vanskeligere og få til" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg