shhilde Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Isolasjonen i taket på min gamle 740 har begynt å falme, og dette har ført til at takduken mister festet i taket. Nå mangler jeg duk i nesten hele taket, og sitter igjen med et tak dekket av smuldrende isolasjon. tenker at det bør være mulig å få på ny isolasjon og duk, men er usikker på hvordan jeg får tak i dette. Noen forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth44145 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 ring meg så skal du få info.. 90653897 mvh kenneth Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 ring meg så skal du få info.. 90653897 mvh kenneth Er det bare meg som syns det her virket litt rart? .. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth44145 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 hva er rart her?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 hva er rart her?? Med mindre dere kjenner hverandre fra før så virker det rart. Kan ikke du bare skrive det her da? slik at evt. andre med samme problem også får svar? Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Med mindre dere kjenner hverandre fra før så virker det rart. Kan ikke du bare skrive det her da? slik at evt. andre med samme problem også får svar? telesex er jo ein heilt normal ting ... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth44145 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 joda for all del... ipdusa.com selger helt nye taktrekk til litt i underkant av 50 dollar med isolasjon og koster nesten ikke noe i frakt... jeg har akkurat trukket om mitt eget tak men jeg brykte tykk høyttalerfilt fra biltema og 3m spraylim model nr 80 for det er det sterkeste... kan være vanskelig og få ned takplaten helt uten at det knekker men jeg forsterket mitt med glassfiber på de smale tynne områdene og det fumket veldig fint.. en annen ting er at du må enten ha ut alle setene for og lirke det ut eller bakruta ut... baskryten er nok lettest men jeg klarte det akkurat med og ta ut alle setene... og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 joda for all del... ipdusa.com selger helt nye taktrekk til litt i underkant av 50 dollar med isolasjon og koster nesten ikke noe i frakt... jeg har akkurat trukket om mitt eget tak men jeg brykte tykk høyttalerfilt fra biltema og 3m spraylim model nr 80 for det er det sterkeste... kan være vanskelig og få ned takplaten helt uten at det knekker men jeg forsterket mitt med glassfiber på de smale tynne områdene og det fumket veldig fint.. en annen ting er at du må enten ha ut alle setene for og lirke det ut eller bakruta ut... baskryten er nok lettest men jeg klarte det akkurat med og ta ut alle setene... og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine Og du burde heller ikke true noen på ett åpent forum. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth44145 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 det driter jeg i... han får slutte og være frekk i trynet da vettu... jeg prøver og hjelpe en fyr med taktrekk så da kan han heller holde kjeft om han ikke trenger hjelp selv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Du er jo like frekk selv! Svar folk skikkelig så blir du behandlet på en skikkelig måte du som alle andre. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth44145 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 er dette ett diskusjonsforum om volvo eller om dine personlige meninger??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 er dette ett diskusjonsforum om volvo eller om dine personlige meninger??? Er sikkert ikke bare meg som tenker at å skrive ''og til deg tommy1033... du burde ikke være frekk i trynet om du er gla i tennene dine'' ikke er helt normalt og det passer ikke inn i noe forum. Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 Du er jo like frekk selv! Svar folk skikkelig så blir du behandlet på en skikkelig måte du som alle andre. Du snakker om å møte seg selv i døra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth44145 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 så når folk er frekke kan man ikke svare med samme mynt??? dirt nå i alt dette og helle hjelp personen her som trenger info om taktrekk.. herreguuuuud Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommy1033 Skrevet September 3, 2012 Rapporter Share Skrevet September 3, 2012 så når folk er frekke kan man ikke svare med samme mynt??? dirt nå i alt dette og helle hjelp personen her som trenger info om taktrekk.. herreguuuuud du må tåle ein spøk , må bare legge få sakt at de ikke e heilt normalt å gi vekk telefon nret sitt , når noen spør om hjelp her inne :tannløs: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg