Wheels of Steel Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Kan man kjøre på dagtid uten å slenge opp hovedlyktene? Med andre ord, er lysene i støtfanger'n foran nok? Jeg synes de er litt svake, og skal man dømme etter de sporadiske lyshornblinkene jeg får fra motgående trafikk, er jeg ikke helt alene om det. Kan man eventuelt gjøre noe med dem som tilfredstiller krav til lys for dagtid? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juni 19, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2012 Såvidt meg bekjent skal kjørelys foran være på minimum 21w - maksimum 55w. 21w kjørelys finner du blant annet på volvo 240, og nyere biler av flere merker. En løsning kan være å sette i 21/5W pærer, av samme type som brukes i baklyktene på de fleste biler(2 glødetråder). Dette krever også at du kobler om litt. Kanskje er det en god ide å montere led-kjørelys et eller annet sted foran på bilen? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg