Gå til innhold

Bilen sporer

Ranger emnet


wunderbaum

Anbefalte innlegg

Originally posted by Gou

lavprofil = drit ?

 

må ofre noe for utseendet.... 60profil er jo pappa profil :rolleyes:

 

45 er absolutt maks.. 40 er ok.. 35 er rått...

 

Fyfaen folk sier mye dumt!

JN Racing:

http://home.broadpark.no/~dhnielse/

 

Team Lotus Norway:

http://team-lotus.nu

------------------------------------------------

* 05' Citroën C4 VTR Coupé

* 87' Citroën AX Rally Gruppe N1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by pedern

 

Fyfaen folk sier mye dumt!

 

Ja eg må jo sei at du virka ganske normal......

er SEFF forskjell på banekjøring og vanlig bruk......

men viss du påstår "60" profil gjør seg bedre enn lav profil på en bil som skal se bra ut.... ?

 

sau....... :rolleyes:

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Gou

lavprofil = drit ?

 

må ofre noe for utseendet.... 60profil er jo pappa profil :rolleyes:

 

45 er absolutt maks.. 40 er ok.. 35 er rått...

 

Profilen kommer vel og litt ann på bredde på dekk..

 

Har 45 profil på min, men er jo fortsatt lav profil, da jeg har 235 i bredde..

'05 Audi A6 TDI

- x '03 Audi A4 TDi Q S-Line

- x '91 Audi S2 Coupe

- x '91 mod. GMC Syclone

- x '92 BMW 520i 24v

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det seg sånn at jeg bytta dekk for en tid tilbake og problemet forsvant med det. Spissingen er nok gjort på verksted så problemet jeg hadde med bilen var pga dekkene som var slitt feil. Dels fordi forgie eier hadde kjøpt litt for breie dekk(205 på 15'' 6'' bredde tror jeg isafall??), dels fordi han også har kjørt med litt lite luft og mest av alt at bærekulene var ikke helt kurante. Bilen fungerer nå fint.

Angående debatten om profil så synes jeg det er latterlig med biler med sinnsykt breie valser med ikkeno gummi, og som knapt går framover. Første prioritet hos meg blir å få bilen til å gå bedre, før jeg legger penger i felger. Et firma på sørlandet som heter TRS har diverse motorer som fint passer i bilen min, diverse turbo seksere. Drømmer om å kjøpe en v8 motor de har der fra en Nissan Silvia, men gud veit om det blir lovelig. Spørs om det blir i år da, siden det frister å kjøpe motorsykkel. :D

x 87 laurel 2.4

x 78 242 turbo

x 96 106 rallye

x 85 740 tic

66 ford falcon futura

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SyClOnE

 

Profilen kommer vel og litt ann på bredde på dekk..

 

Har 45 profil på min, men er jo fortsatt lav profil, da jeg har 235 i bredde..

 

såklart :)

 

235/40-17" 995,-

235/40-18" 1495,-

 

lavprofil begynner og bli billig ;)

 

(kunne såklart diskutert dekkenes egenskaper i lange baner , men til vanlig kjøring så er de fleste dekk helt ok..)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle !

 

Jeg kjører på 205/40/17 og de sporer ikke en dritt!har jo helt nye dekk på,har jo ganske mye å si... menne den spora ganske hjævli på blank slitte dekk :P hehe..

Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97"

(x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91"

(x)Audi A4 1.8TQ Avant 97"

(x)Audi 80 B4 94"

(x)Audi S2 Coupe 91"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår