pedern Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Gou lavprofil = drit ? må ofre noe for utseendet.... 60profil er jo pappa profil :rolleyes: 45 er absolutt maks.. 40 er ok.. 35 er rått... Fyfaen folk sier mye dumt! Siter JN Racing: http://home.broadpark.no/~dhnielse/ Team Lotus Norway: http://team-lotus.nu ------------------------------------------------ * 05' Citroën C4 VTR Coupé * 87' Citroën AX Rally Gruppe N1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by pedern Fyfaen folk sier mye dumt! Ja eg må jo sei at du virka ganske normal...... er SEFF forskjell på banekjøring og vanlig bruk...... men viss du påstår "60" profil gjør seg bedre enn lav profil på en bil som skal se bra ut.... ? sau....... :rolleyes: Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by pedern Fyfaen folk sier mye dumt! Mest usaklige jeg komentaren jeg har lest her ? Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Hiver meg på slitte dekk teorien. Ingen grunn til at de skulle spore så sinnsykt pga dimensjonen der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SyClOnE Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by Gou lavprofil = drit ? må ofre noe for utseendet.... 60profil er jo pappa profil :rolleyes: 45 er absolutt maks.. 40 er ok.. 35 er rått... Profilen kommer vel og litt ann på bredde på dekk.. Har 45 profil på min, men er jo fortsatt lav profil, da jeg har 235 i bredde.. Siter '05 Audi A6 TDI - x '03 Audi A4 TDi Q S-Line - x '91 Audi S2 Coupe - x '91 mod. GMC Syclone - x '92 BMW 520i 24v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wunderbaum Skrevet April 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Nå har det seg sånn at jeg bytta dekk for en tid tilbake og problemet forsvant med det. Spissingen er nok gjort på verksted så problemet jeg hadde med bilen var pga dekkene som var slitt feil. Dels fordi forgie eier hadde kjøpt litt for breie dekk(205 på 15'' 6'' bredde tror jeg isafall??), dels fordi han også har kjørt med litt lite luft og mest av alt at bærekulene var ikke helt kurante. Bilen fungerer nå fint. Angående debatten om profil så synes jeg det er latterlig med biler med sinnsykt breie valser med ikkeno gummi, og som knapt går framover. Første prioritet hos meg blir å få bilen til å gå bedre, før jeg legger penger i felger. Et firma på sørlandet som heter TRS har diverse motorer som fint passer i bilen min, diverse turbo seksere. Drømmer om å kjøpe en v8 motor de har der fra en Nissan Silvia, men gud veit om det blir lovelig. Spørs om det blir i år da, siden det frister å kjøpe motorsykkel. :D Siter x 87 laurel 2.4 x 78 242 turbo x 96 106 rallye x 85 740 tic 66 ford falcon futura Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet April 19, 2004 Rapporter Share Skrevet April 19, 2004 Originally posted by SyClOnE Profilen kommer vel og litt ann på bredde på dekk.. Har 45 profil på min, men er jo fortsatt lav profil, da jeg har 235 i bredde.. såklart :) 235/40-17" 995,- 235/40-18" 1495,- lavprofil begynner og bli billig ;) (kunne såklart diskutert dekkenes egenskaper i lange baner , men til vanlig kjøring så er de fleste dekk helt ok..) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EilertseN Skrevet April 20, 2004 Rapporter Share Skrevet April 20, 2004 Hei alle ! Jeg kjører på 205/40/17 og de sporer ikke en dritt!har jo helt nye dekk på,har jo ganske mye å si... menne den spora ganske hjævli på blank slitte dekk :P hehe.. Siter Subaru Impreza GT Turbo \ VW Caddy 97" (x)Ford Sierra 2.0 16v 4x4 91" (x)Audi A4 1.8TQ Avant 97" (x)Audi 80 B4 94" (x)Audi S2 Coupe 91" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg