Runeskatt Skrevet Juni 22, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2012 skal bestille et lenkearmssett til min audi a4 b6.. så står det at de passer til b6 8e2.. i chassis nummeret mitt så står det 8e0.. noen som vet om det passer bilen min? er også et sett som passer til 8e5... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juni 23, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 De skal nok passe. Alle A4 B6 har samme lenkearmer - men en annen variant om du har sportsunderstell. 8E2 er sedan, 8E5 er Avant. Chassis-nummeret pos 7-8 er modell: 8E Pos. 9 er bare et sjekk-siffer Pos 10 er modell-år Pos 11 er fabrikk pos 12-17 er serienummer (for det året) -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runeskatt Skrevet Juni 23, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2012 OK takk:) for jeg har avant med sportsunderstell.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leider71 Skrevet Desember 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2012 Kjøp MEYLE sett fra E-BAY for de holder. Det selges mye dritt på nett uten merke (kina produsert) og dem holder ikke mange mil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg