Gå til innhold

HJELP! SUB til ca 5000NOK

Ranger emnet

108660

Anbefalte innlegg

Avant eller sedan?

Har du mulighet/ser du muligheter for å støpe noe i glassfiber og integrere dette inn i bilens øvrige interiør?

Personlig ville jeg fått tak i en Infinity Kappa Perfect 12.1 og en DynaBel BF 1702. Forhandlerne her på forumet kan skaffe denne til ca 2000...

Ellers har jo RF kommet med en ny serie som lover veldig godt, men det vet sikkert forhandlerne her på forumet mer om.

Eller er det aktiv sub du er ute etter

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen det er snakk om er en Audi A3 -99. Jeg er ikke interessert i aktiv sub da jeg har hørt at resultatet fra dem kan være blandede og helst dårlig. Men mer praktisk er det nok med aktiv sub.

Tilbudet jeg har vurdert er:

Arizona Eagle AZ2170 1*450W/2*250W 1890NOK

DLS W712 12" 500W 1795NOK

BA12PRO Kasse 995NOK

http://www.bilstereosenteret.no/html/page_2.asp?clientid=433147&pageid=225431&nocache=7890400

Lar ekspertene utføre montering, risikerer ikke å ødelegge original anlegget og resten av høytalerne. Derfor er jeg litt avhengig av forhandler kontakt :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by 108660

.....

Lar ekspertene utføre montering, risikerer ikke å ødelegge original anlegget og resten av høytalerne. Derfor er jeg litt avhengig av forhandler kontakt :(

Ville heller gått for det jeg foreslo og tatt en tur til Bisarre her på forumet for råd og installasjon. Mener du får bedre lyd for pengene da...

Ut på tur - signatur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, sub til 5000 sa du jo?

Hvis du har råd hadde jeg gått for DLS Ca-10 monoblokk og en DLS Mw-112 12" sub eller DLS Ur-12 12" sub:)

Det blir nok litt mer en 5k, men ikke mye mer. Kassa burde du få noen til å bygge for deg i mdf så du får akkurat de måla som passer best i bilen din, forhold til høyde!

Synd, men jeg solgte akkurat min 12" sub og monoblokk. Spilt 20 timer...menmen:)

marius

Mvh

Marius

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som nevt lenger opp så kan du jo stikke innom oss i sound pressure i Lillestrøm. Dårlig lyd i aktiv sub??? tull... jeg elsker den aktive vibe 12" jeg har i bilen min. spiller bra som bare det.

skal du ha sub til 5000 så har du jo den legendariske Cerwin vega Stroker.

en som jobber ved siden av oss har montert en 12" vibe i a3'en sin. og det spiller som bare det. pen lyd

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I A3en er det installert AUDI concert anlegg med 2 diskanter + 4 høytalere i dørene + org aktiv sub integrert bak. Men nå trenger jeg virkelig trøkk og derfor en 12" sub. Dersom det finnes en god aktiv 12" vil det være å foretrekke da spilleren ikke har linje for sub og må ettermonteres.

Hadde vert kjempefint med forslag om GODE aktiv 12" SUB:D og hvem som leverer dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får si ifra når du har tid så kan du titte på den jeg har i bilen min (viss jeg får den til å gå). du trenger ikke sub ut for å koble den på, fordi den har stereo inn og innebygget delefilter. den 6,5" som sitter baki audin vil ikke jeg kalle sub i hvertfall, mer midbass.

har forrseten en aktiv 10" som du kan få billig. trenger mer plass på lageret nå som det snart er russetid.

Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei takk for mange gode forslg.

Dersom det skal bli sub må det nesten være en 12" (minst):cool: .

Var innom bilstereosenteret i går, han skrøt så voldsomt opp hvor god lyd man kunne få i en A3 men jeg kan ikke se at lyden blir noe annerledes i en A3 sammenlignet med andre kombi biler. Tilbudet var en:

MARCROM M3A 250 2*50W RMS 4 OHM forsterker 1695NOK

DLS W712 500W RMS 1795NOK

KABINETT 998NOK

link

http://www.bilstereosenteret.no/html/page_2.asp?clientid=433147&pageid=225431&nocache=3276633

Vil dette spille bra sammen? Må gi tilbakmelding i løpet av neste uke:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider