Gå til innhold

Ny Mondeo, noen spørsmål om ekstrautstyret

joltus

Anbefalte innlegg

Det er vel en slags radar i front av bilen. Som alle andre elektroniske hjelpemidler er det, ja nettopp, et hjelpemiddel. Altså må man fortsatt bruke hodet under kjøring. Men veldig greit som en ekstra sikkerhet.

Bilforumet.no
Super Moderator
NYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil

2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jauda. Tenkte mer på om noen har det, og om det faktisk er så bra at det blir brukt?

Kjører en del på E39, og der er det fryktelig mange og lange strekninger uten forbikjøringsmuligheter, noe som gjør at vanlig cruise er irriterende siden man må sitte og justere på farten hele tiden.

Ligge bak biler med denne burde jo da være smooth?

Og så lurer eg selvsagt på om den "alltid" virker eller om man plutselig opplever at bilen finner på å bremse ned av andre grunner enn at bilen foran kjører sakte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner. Har veldig lyst på dette systemet, men er ikke så gira på å kjøpe det uten å prøve det først. Og det er svært få som har dette montert i bilene man kan prøve :(

IVDC da? Tenker på Safetech pakken. Denne koster jo over 20k, men har jo en del stæsj. Er den verdt pengene?

Får jo adaptiv cruise control med fører assist pakke 2 også. Den ser heller ikke dum ut....

Endret av joltus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk tilbud på en Mondeo Titanium, 2 liter 140Hk med Power shift.

414 000

Da har eg

Bi xenon

Park sensorer

Mørke vinduer

Hengerfeste

Rails

Spoiler

Barnepakke (Baarnesikkerhetslås, solgardiner bak, bagasjeromsgardin)

Sony spiller med BT og USB

Fører ass pakke 2 (Adaptiv cruisekontroll, Blindspot info, driver alert system, automatiske fjernlys)

Metallic lakk

Vinterhjul 16 tommer med Continental piggfritt.

Er det her noe eg mangler, evt. har som eg overhodet ikke trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Det endte med en Mondeo Titanium, 2 liter 140Hk med Power shift.

408 000

Da har eg

Mørke vinduer

Hengerfeste

Rails

Spoiler

Komfortpakke (Barnesikkerhetslås, solgardiner bak, parkeringssensorer, webasto)

Sony spiller med BT og USB

Fører ass pakke 2 (Adaptiv cruisekontroll, Blindspot info, driver alert system, automatiske fjernlys)

Teknikkpakke (Bi Xenon, nøkkelfri adgang/start, innfellbare speil)

Setepakke (8 veis elektriske seter med minne)

Metallic lakk

Sommehjul 17 toms

Vinterhjul 17 tommer med Continental piggfritt.

Lite reservehjul

Veldig fornøyd med oppsett og pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider