nightking Skrevet Januar 30, 2019 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2019 Øvre Eikervei tenker jeg ;) Ja det er rsa bil drammen (Suzuki drammen). Skaden er vel allerede skjedd, så skjer vel ikke så mye annet tror jeg Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Varg Skrevet Januar 20, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2021 Jeg har et spørsmål ang. gearkasse-ulyder på en 2008 Swift (type 3); Fører videre kjøring til totalt gearkasseshavari, er er det bare lyden/bråket som blir værre og værre...? Ev. hvor får man tak i BRUKT gearkasse til denne bilen? Står jo "ingen" slike hos hoggeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightking Skrevet Januar 20, 2021 Rapporter Share Skrevet Januar 20, 2021 9 timer siden, Varg skrev: Jeg har et spørsmål ang. gearkasse-ulyder på en 2008 Swift (type 3); Fører videre kjøring til totalt gearkasseshavari, er er det bare lyden/bråket som blir værre og værre...? Ev. hvor får man tak i BRUKT gearkasse til denne bilen? Står jo "ingen" slike hos hoggeren! Ja det fører til slutt til girkasse havari ja. Er nok skrapa for brukte girkasser til Swift ja. Men du får jo overhalt de. Jeg har nok overhalt godt over 50 stk ;) Siter Bilforumet.noModerator: Suzuki - Fiat - Alfa Romeo - Isuzu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg