Gå til innhold

Vannlekkasje

Ranger emnet

Blondie2

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte nylig en 2008 modell,bare kjørt 30000.Jeg var derfor overasket over å finne flere liter vann på gulvet på passasjersiden,etter noen kraftige regnværsdager.

Testet siden med vannslange for å se om jeg kunne se hvor vannet kom fra.Ingenting.Helt tørt.Men da jeg tok den i vaskehallen, var det på nytt fuktig på gulvet.Kan se ut som det kommer fra undersiden(??)

En bekjent av meg hadde akkurat samme bilmodell og akkurat samme problem.Kan det være en svakhet på disse modellene?Hans lekkasje var umulig å lokalisere,og han tapte mye penger på bilen.

Jeg har noe tid igjen på garantien,men kan jeg først som sist kreve å få hevet kjøpet?Vannlekkasjer er ingen spøk..Jeg mistet gleden med bilen,selv om jeg har elsket den til nå.

Kan det være en bagatell å fikse?(lever i et åndeløst håp:):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du garanti eller reklamasjontid igjen så er det jo bare å levere bilen. Sitter ofte propper under bilen, disse kan være borte o.l.

Tusen takk!Damer har ikke greie på bil,men tror hver og en får panikk når en må få tak i øsefat til bilen:)

Jeg håper det ikke blir omfattende,men synes jo det er rart at den skulle ta inn vann...*Titanic-følelser*:uhhmmwhat?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 months later...

Fant du ut av det ? Hadde det problemet ved vått gulv på en 1,6 , 2001 mod, både framme og bak på høyre sida. Var temmelig lett å lokalisere, etter tips fra oppretteravd. på Peugeot. Var dørtrekkene på innersiden av dørene som var løsna. Bakdøra så jeg den var løsna. Fordøra der var ledningene lagt feil (etter et vindusbytte og da bytter de isolasjonen i samme slengen), og da løsner trekket ganske lett. Bytta disse, og har ikke vært plaga siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider