Gå til innhold

Selges: Volvo 740 Tic -85

Ranger emnet

MrLucky83

Anbefalte innlegg

Vurderer og selge kjærra mi, karosseriet er orginalt tic skall, 85mod. Gjort endel med motor, og div annet. Stått rolig endel år, men blitt luftet et par ganger pr.år, desverre startet å bli endel rust på chassi, spes på bakskjermer og kanaler. ta kontakt helst på mail, sjelden jeg er her. mrlucky83@hotmail.com

Bilen -->

Endret av MrLucky83

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

specs:

Motor: 98mod FK blokk med et svinghjul (overhalt etter jeg kjørte den på bane sist med ny oljepumpe og lager), 531 topp (ble overhalt av vs motor samtidig som jeg tok blokka, fiksa ventiler, doble ventilfjører og spesialslipt kam fra vs.motor) Org. innsug+eksos manifold, større dyser, bensintrykksregulator, turbonetics t3\t4 steg 3 turbo (kjøpte den samtidig som vs overhala toppen) ny stor alu intercooler, ny lmm, org motorstyring med chip. 3" eksos hele veien med en liten gjennomgående simons potte bak. Hvis jeg skal tippe så har motoren gått kanskje 15-20timer etter overhaling, skifta olja 3 ganger.

Girkasse: 97mod M90 ( har sveisa 3de giret så den tåler litt juling )

Clutchen er noe jeg måtte spesialbestille fra sachs i tyskland, den må skiftes ut da den er slitt.

Sveisa Diff.

Bilstein Rally dempere, kappa senkefjører, nye skiver+kalipre foran, nye superflex foringer i hele understellet, tror det er nye endeledd og slikt også, husker ikke helt da det er noen år siden jeg drev med den sist.

Ikke bur i bilen.

-+- Drift Fury -+-

Volvo740

Bmw e30 320 M5 motor

Mercedes 190e V8 (nye prosjektet)

-+- Drift Fury-+-

Lenke til kommentar
Del på andre sider