RsTurbo94 Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hei, som tittelen sier så lurer jeg på hvor folk får kjøpt andre pærer til dette? Altså, jeg har demontert alt, og fått ut de lille pærene som sitter der originalt. Men så prøvde jeg en liten metode som hadde funka før hos meg, altså ta en blå tusj og tusje over pæra. Men det funka riiimelig dårlig denne gangen :P Fikk også ut den originale grønne plata som sitter under lyspærene. Dette er altså belysninga til Speedoen osv.. :) Håper noen orker å svare fort på dette, da bilen må settes sammen igjen :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juni 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2012 Ingen?... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Portasol Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 dioder.no har tror jeg :) Siter vw jetta 1.8 1990 mod. (Vraket)volvo 740 stv. 2.3 1987 mod. (Solgt)vw jetta gt syncro 1.8 1989 mod. (Byttet)vw golf gt syncro 1.8 1988 mod. (prosjekt) audi a4 quattro avant 1.9 tdi 2002 mod (bruksbil) vw passat gt g60 syncro 1.8 1990 mod. (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renax Skrevet Juli 13, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2012 Jeg kjøpte røde dioder på biltema å lodda i på min førstebil, ingen problem det... Kjøpte ferdig med motstand, det er enklest om du ikke kan regne hvor mye motstand du må ha for å gå fra 12v til ca 3v... Tror de kosta rundt 15,- stykket, og fåes i forsjellige farger... Siter -Passat 90 mod 1,8l [bruksbil] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluboy Skrevet Juli 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2012 Eller du kjøpe slik farge strømper som du trer over pærene, husker ikke hvor jeg såg det kanskje det var på en bensinstasjon? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RsTurbo94 Skrevet Juli 20, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2012 Se her ja :) Takker for svar dere! Jeg fikk taki noen pærer som ligner på de orginale som sitter der, så jeg får prøve dem først :) Om det ikke funker så får jeg vell lodde selv tenker jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg