Gå til innhold

Hvor mange jenter er vi på forumet

Ranger emnet


Fru Nilsson

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Fru Nilsson

heisann har akkurett joina familyn, og jeg bare lurte på hvor mange jenter vi er i forhold til gutter...:)

 

Jeg er no det, og jeg mener det er flere her.... :D

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For at denne tråden ikke skal bli stengt så får jeg presisere hva Fru nillson mente med denne tråden. Hun mente egentlig hvor mange jenter /damer er det som driver med biler her inne :)

 

Hun kjører en moderat stylet 86 mod 244GLE. Senket, 18" sommer hjul.850 vinge,tonete ruter rundt om. alt elektriskt + en del annet småtteri.

Grunnen til at jeg vet alt dette er at hun er samboeren min,og det er jeg for det meste som skrur på den...:D Men hun har faktiskt sotet noen ruter på den helt selv.hehe

GTti

244Rat 1975

FUNKSJON FØR FORM

Daihatsu Modifiers Scandinavia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by millhouse

For at denne tråden ikke skal bli stengt så får jeg presisere hva Fru nillson mente med denne tråden. Hun mente egentlig hvor mange jenter /damer er det som driver med biler her inne :)

 

Hun kjører en moderat stylet 86 mod 244GLE. Senket, 18" sommer hjul.850 vinge,tonete ruter rundt om. alt elektriskt + en del annet småtteri.

Grunnen til at jeg vet alt dette er at hun er samboeren min,og det er jeg for det meste som skrur på den...:D Men hun har faktiskt sotet noen ruter på den helt selv.hehe

 

kan hu sote bakruta mi da?

"My new years resolution is 1280x1024"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe - jeg får sikkert masse pepper av likestillings damer etc nå, men synes nå damene kan poste bilde av seg slik at vi har noe og se på :D hehe kan da ikke noe for at jeg er gutt ;)

 

btw finnes ikke noe mer sexy enn ei spreeeeeeeek dame på R-sykkel.

 

 

*sorry avsporingen*

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

 

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by [kj]

hehe - jeg får sikkert masse pepper av likestillings damer etc nå, men synes nå damene kan poste bilde av seg slik at vi har noe og se på :D hehe kan da ikke noe for at jeg er gutt ;)

 

btw finnes ikke noe mer sexy enn ei spreeeeeeeek dame på R-sykkel.

 

 

*sorry avsporingen*

 

Likestilling er oppskrytt, post bilde av deg selv istedet! :D

-91 VW Golf GTI 16V Wolfy

x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy

x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie

 

BIATCH!

www.kristingjonnes.tk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår