Fru Nilsson Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 heisann har akkurett joina familyn, og jeg bare lurte på hvor mange jenter vi er i forhold til gutter...:) is there a life after death? touch Hr. Nilsson and find ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viper Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 2 av 5,769? ;) 89' Mercedes-Benz 190E 2.5-16 - 89' Mercedes-Benz 190D 2.5 (konebil) Mitt fotoalbum http://www.mb190klubb.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 er en del av dere jenter her inne..men mange som ikke er aktive lenger da!! (vel..det gjelder jo en gooood del av gutta og så men..hehe) vet no om hvertfal en 4-5 jenter som er litt aktive her inne da!! medregnet trådstarter :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 Originally posted by Fru Nilsson heisann har akkurett joina familyn, og jeg bare lurte på hvor mange jenter vi er i forhold til gutter...:) Jeg er no det, og jeg mener det er flere her.... :D -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 For at denne tråden ikke skal bli stengt så får jeg presisere hva Fru nillson mente med denne tråden. Hun mente egentlig hvor mange jenter /damer er det som driver med biler her inne :) Hun kjører en moderat stylet 86 mod 244GLE. Senket, 18" sommer hjul.850 vinge,tonete ruter rundt om. alt elektriskt + en del annet småtteri. Grunnen til at jeg vet alt dette er at hun er samboeren min,og det er jeg for det meste som skrur på den...:D Men hun har faktiskt sotet noen ruter på den helt selv.hehe GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
duxx0 Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 *dypt imponert* :D Internetporrmissbrukare Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by millhouse For at denne tråden ikke skal bli stengt så får jeg presisere hva Fru nillson mente med denne tråden. Hun mente egentlig hvor mange jenter /damer er det som driver med biler her inne :) Hun kjører en moderat stylet 86 mod 244GLE. Senket, 18" sommer hjul.850 vinge,tonete ruter rundt om. alt elektriskt + en del annet småtteri. Grunnen til at jeg vet alt dette er at hun er samboeren min,og det er jeg for det meste som skrur på den...:D Men hun har faktiskt sotet noen ruter på den helt selv.hehe kan hu sote bakruta mi da? "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 hehe - jeg får sikkert masse pepper av likestillings damer etc nå, men synes nå damene kan poste bilde av seg slik at vi har noe og se på :D hehe kan da ikke noe for at jeg er gutt ;) btw finnes ikke noe mer sexy enn ei spreeeeeeeek dame på R-sykkel. *sorry avsporingen* Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kakkus Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Jente her! Litt lite akitv enda. Største interessen min er biler (og fotografering!) Derfor er jeg her inne. Venter på noen penger og da blir det en Audi RS4 på meg! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjølstad Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Kan jeg få sitte på en tur;) Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:) 1986 Mazda 929 19?? Ascona B 1986 Nissan King Cab 1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo I dag: 1997 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 er vel hvertfall en 6-7 jenter her:) ganske dårlig odds for oss gutta men:D velkommen skal du være:) GK chris, kjapt ute ser jeg.....hehe E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjølstad Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Førstemann til mølla, Er det vel noe som heter;) Vi sto på kanten av stupet. Nå har vi tatt et stort skritt forover:) 1986 Mazda 929 19?? Ascona B 1986 Nissan King Cab 1999 Mitsubishi Eclipse GS Turbo I dag: 1997 Nissan 200sx S14a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Det fine med sånne jente tråder er at alle er så hyggelige og smiler :D . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Originally posted by funkes Det fine med sånne jente tråder er at alle er så hyggelige og smiler :D du og ser jeg------ viktig:) å:) være:) blid:) og:) hyggelig:) vettu:D :D :D :D :D E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NoFear Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by [kj] hehe - jeg får sikkert masse pepper av likestillings damer etc nå, men synes nå damene kan poste bilde av seg slik at vi har noe og se på :D hehe kan da ikke noe for at jeg er gutt ;) btw finnes ikke noe mer sexy enn ei spreeeeeeeek dame på R-sykkel. *sorry avsporingen* Likestilling er oppskrytt, post bilde av deg selv istedet! :D -91 VW Golf GTI 16V Wolfy x- 88 VW Golf 1,8 Sport Golfy x- 81 VW Golf 1,6 GLS Golfie BIATCH! www.kristingjonnes.tk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg