Helene B Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Hei hei!! Jeg er jente :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Fru Nilsson heisann har akkurett joina familyn, og jeg bare lurte på hvor mange jenter vi er i forhold til gutter...:) Hei!! Hvor i Hedmark bor du? :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by Gorgeous Jente her! Litt lite akitv enda. Største interessen min er biler (og fotografering!) Derfor er jeg her inne. Venter på noen penger og da blir det en Audi RS4 på meg! :D skal vi gifte oss? :D lol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by NoLimit skal vi gifte oss? :D lol lol lol , da skal hvertfall jeg i bryluppet, sikkert et par100 andre herfra som kommer og:D E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Nofear: Da har da jeg postet bilde av meg selv.... venter nå fælt på og få sett ei brunnette på bike nå ;) Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Velkommen til Bilsjekkeforumet :) Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Dr_S Velkommen til Bilsjekkeforumet :) Tenkte noe av det samme, når han la ut bilde ..hehe :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Dr_S Velkommen til Bilsjekkeforumet :) Sjekker vi opp biler? :D Jeg har den strøkna bildama :D VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 HER SJEKKER VI BILFORUMET CHICKS ;) hehe hadde nå forventet at det skulle være ei litt tøff chick her som kunne poste bilde av seg da ;) siden de er såpass tøffe til og skru bil, må de da kunne slenge opp noen bilder :D hehe Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 :lol: optimist [KJ]? :lol: hehe, det er jo lov det;) E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helene B Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Meg med lyst hår mellom de to med svart ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Helene B http://img43.photobucket.com/albums/v133/PeneHelene/006_3.jpg Meg med lyst hår mellom de to med svart ;) :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll: gifte oss helene b? edit: blir et par giftemål nå, hvis folk skal holde på sånn;) E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 vist det er deg mellom de 2 svarte ;) så skal du nok se at den riskokeren jeg kjører nå, blir til hurtigris!!! må ikke lokke slik med så spreke romper.. blir jo nesten ødelagt her på jobben jo!!! Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Originally posted by Helene B Meg med lyst hår mellom de to med svart ;) Konge svar :) VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 *skulle ønske det var jeg som tok det bildet der* :D hehe Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg