verden Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 I min C200 CDI (W203) skal jeg ha en webasto. Jeg fikk en tilbud fra et svensk verkstedt for 29000sek og reperaturen a parkeringsbremsen, som slipper ikke tilbake skal koste 3000sek. Er dette vanlige priser? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesper1201 Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Hæ? Siter Bilforumet.no Super Moderator PM med tekniske spørsmål blir ikke besvart, lag en tråd i forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 27, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Er nok ca der det ligger Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eluzi0n Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Webasto er svindyrt, men skjønner ikke helt hva en bensinbil skal med det? Webasto er jo i hovedsak for dieselbiler, da dieselmotorer bruker lang tid på å bli varm, og Webastoen gjør jo bilen varm innvendig etter ca ett minutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansenPansen Skrevet November 17, 2012 Rapporter Share Skrevet November 17, 2012 EluziOn: Webasto varmer opp motor og kupé før du starter bilen. Både komfortabelt og gunstig for motoren. Dessuten slipper man den automatiske modusen der varmeren starter og stopper mens man kjører, slik man har på moderne dieselbiler, så det burde ligge til rette for mindre plunder på en bensinbil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg