Gå til innhold

Hvilken kabel er hva? ( BIlde)

Ranger emnet

Centerklase

Anbefalte innlegg

Hei!

KAn noen her fortelle meg Hvilke F***s farge (+) polen? (-) polen og Jord?

Har sitti og plukka på denne dritten og tatt ca 5 sikkringer mens jeg har holdt på,

Skal bytte stereo men så er ikke kobblingene i canBUS adapteret jeg kjøpte de stemmer ikke med de kobblingene som kommer ut av bilen. [ATTACH]31834[/ATTACH]

og hva i alle dager er er den lyseblå og hvite kabelen oppe i hjørnet til?

Dette er en Passat fra 06

Håper på svar :D

post-69710-13804854299641_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skulle ikke http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=8588&katid=267&id= passet rett i slik at det skulle vært Plug & Play?

Jo, den skulle passe, men så har du jo handlet hos bilradiospesialisten da, så det er ikke sikkert at det stemmer, hehe.... Og som du skriver over her, så er du jo ganske hemma, noe du bekrefter når du skriver at du har tatt 5 sikringer... Det skal nemlig ikke være strøm på systemet når du kobler opp stereo, da skal minuspolen på batteriet av!

Legg ut bilde av kontakten fra andre siden, og kontakten du har kjøpt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-69710-13804854299727_thumb.jpg

Dette er de 3 bildene jeg har tatt.

og på bilde nr 2. den forbanna klossen der passer ingen steder i det heletatt!

Dette her er sinnsykt irriterende For å være helt ærlig.

Det kabel settet Passer jo men det er ikke riktig satt opp som dere ser på bilde 3

please hjelp meg. vil bare få satt in driten :(

PS, kanskje noen som er hypp på en 1000 lapp ved å hjelpe meg til å få det til å funke ? :D

post-69710-13804854299818_thumb.jpg

post-69710-1380485429986_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider