krikal11 Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Hei, har nettopp kjørt E18, lurer på om det var gjennom baneheitunnellen, men er ikke sikker. Uansett, fartsgrensa var 60, jeg TROR jeg kjørte rundt 70, før jeg så en fotoboks og bremset opp litt. Jeg er rimelig sikker på at jeg kjørte for fort, MEN, det blinket ikke, hverken blitz, gult eller rødt. Tunnellen hadde to kjørefelter i min retning. Fotoboksen var plassert ved det høyre feltet, og jeg kjørte i det venstre. Kjørte akkurat forbi en bil idét jeg møtte på boksen. var ingen SYNLIGE blink. Ble jeg tatt? Et tilleggsspørsmål; Går det an å ringe et nummer å få opplyst om jeg har blitt tatt av fotoboks? f.eks. 02800? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Ikke alle fotobokser som det er kamera i hele tiden,så du er sannsynligvis ikke tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilpleie Gærning Skrevet Juli 3, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Hvis du hadde 10 over på nåla reagerer de ikke. I hvertfall det som er min erfaring. Det er nok ganske god margin på fotoboksene. Jeg har holdt 5-10 over på nåla mange ganger uten att det har skjedd noe. Så jeg tror ikke du har noe å frykte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hampus Lundin Skrevet Juli 6, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 er de ikke 7% på hastigheten dom slår av? hvartfall politi.. har en cruise control fotoboksvarsler som funker alle tiders så har ikke nå problem med fotoboser. men mangler en laservarner til politiet=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skybert Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Jeg ble tatt i fotoboks da jeg lærekjørte! hadde 77 i 70 sonen og fikk 1600 i bot... Siter Jeg er JÆVLIG maskin til å skru! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 7, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2012 Jeg lå ved siden av en lastebil som kjørte for fort i den tunnellen der, og det blinka noe SINNSYKT. Så du hadde garantert sett det hvis du ble tatt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg