Unimog411 Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Har en 1995 250D 20V som fjusker. Har bytta ei dyse, og den kom seg litt. Tetningene mellom dieselpumpe og dyserør er byttet. Den rister svært mye på tomgang, men når den runder 1500 omdreininger, går den som den skal. Noen anelse om hva problemet kan være? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eluzi0n Skrevet Juli 2, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2012 Kan være alt fra tett luftfilter til slitne gamle glødeplugger. Foreslår at du sjekker dette først. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Takk for svar. Luftfilteret er helt nytt, men glødepluggene er nok noe dårlige, ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Har ingen tro verken på luftfilter eller glødeplugger. Du har antagelig flere dyser som ikke er som de skal. Jeg ville fått sjekket alle dysene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Unimog411 Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Ja, dyser er vel mest sansynlig. Løsnet et og et dyserør mens den stod og gikk, men den ble myyye værre ettersom jeg løsnet hver dyse, så da er isafall alle like ille. Er det en sjanse for at alle dysene er dårlige? Bilen går også svært dårlig.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.