ltkolnes Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Heisann! Dekkhotellet har vært uheldig og rotet bort dekkene. Som kompensasjon for mine Continental (Premium Contact2) har jeg fått dekk fra Hanook. Er dette en ok "byttehandel". Jeg har prøvd å google dekkene, men jeg finner svært lite informasjon. Det står "Hankook DOT 5MK8 EX (5110)" på dekkene. Jeg er evig takknemlig om noen kan gi meg litt informasjon om de nye dekkene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Juni 29, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2012 Er vel Hankook du meiner. Er iallefall ein del billigare og dårligare enn dei du hadde før Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 30, 2012 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2012 Det hadde jeg rett og slett ikke gått med på Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BaardI Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 IKKE godta! Kjører Hankook vinterdekk, og de er mildt sagt UBRUKELIGE. Veldig artig å slenge rundt på parkeringsplasser med, men uanstendig unyttige i faktisk trafikk! Siter /// BIS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Forlang å få tilsvarende dekk som de du hadde, eller bedre. Det skal ikke gå ut over deg at de har gjort en feil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Juli 1, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2012 Uhørt!! 2 heeeelt forskjellige dekk!! Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ltkolnes Skrevet Juli 3, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2012 Tusen takk for hjelpen, folkens!! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg