Gå til innhold

Problemer med bensintilførsel Golf 1.8

Ranger emnet

crazyclomp

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp kjøpt meg en Golf 3 1.8 som fusket littegranne.

Sto å funderte i garasjen på hva det kunne vøre som gjorde det, og kom frem til at jeg burde bytte plugger, pluggledninger, rotor og fordelerlokk.

Når jeg først var igang tenkte jeg å rive med meg et bensinfilter i samme slengen.

Men planene endret seg når jeg skulle på butikken idag!

Den fyrte, men stoppet igjen med en gang. Prøvde igjen, samme resultat.

Etter mye om og men vil den gå etter masse jokking på gassen, og pulserende trykk på pedalen.

Fikk skaffet bensinfilter, plugger og hele sulamitten. Men ikke med golfen.

Begynte med positiv innstilling å bytte deler, for alt kom jo til å være på stell etter alt var byttet.

Etter å ha byttet alt, er det egentlig ikke noe forandring i det hele tatt. Fusker, går ikke på alle sylindrene, og når den først går på tomgang ligger den bare og jager før den etterhvert dauer ut.

Har demonter masse på den hersens monopoint "forgasseren" og funnet ut at det er dårlig med bensin der.

Når jeg kjinner starteren kommer det bensin ut av slangen inn, men når bilen går på tomgang kommer det ikke en dråpe ut av returslangen.

Om jeg starter bilen, lar den gå på tomgang og napper av returslangen kommer det ikke noe ut, men etter noen sekunder "spytter" den litt bensin ut fra slangen som går til tanken, ikke returnippelen som kommer fra monopoint'en.

Jeg måler 12,4 volt på bensinpumpen.

Det er også kullfilter på denne bilen.

Noen som har noen idè om hva som kan være gale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider