Volvo-rune Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 hei jeg har en basskassa som jeg trenger to 15" til.. CA måla på vert av romenr er.. dybde..37.5cm brede...44,0cm høyde...43,5cm så den er jo ca 70 liter pr kammer.. vilke element vil dere anbefale i dene kassa..? Her er et bilde av kassa jeg har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 Det er mye som kan brukes hvis du tetter portene, men med portene så begrenser det seg veldig... Finn ut størrelsen på portene, så KANSKJE det finnes noe som passer sånn nogenlunde ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-rune Skrevet Juli 4, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 han som jeg fikk kassen av har brukt to dynabel dy9815 suber.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juli 4, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2012 han som jeg fikk kassen av har brukt to dynabel dy9815 suber.. Ja, men er den laget for de subene? eller bare kjøpt sånn? Du kan prøve med 2stk av denne feks: http://www.judysbilstereo.no/subwoofere/15/digital-designs-dd1515-15-subwoofer-dual-40-ohm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg