Gå til innhold

spesialverktøy til 1,9 diesel

Ranger emnet


Tonypettersen

Anbefalte innlegg

Er en stor fordel å vite hva man driver med..... Du har merket på veiva på svinghjulet. Skru ut den grønne pluggen på toppen av girkassa.

Av med toppdeksel og låse kammen i bakkant.

Løsne kamhjulet (sitter på kon, ikke kile)

Låse dieselpumpehjulet.

 

Hadde du gjort dette til å begynne med hadde du sleppi alt detta tullet..

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår