jimmen Skrevet Juli 5, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Hei. Tenkte jeg skulle vise fram min Omega! Legger sikkert litt underveis også :) Slik så den ut når jeg kjøpte den, bare jeg kjøpte med org 15".. mine gamle felger som er avbildet. [ATTACH]32012[/ATTACH] Kjøpte så inn nye felger! (SELVFØLGELIG var en felg skadet når jeg fikk de, men har sendt mail og venter ny felg..)[ATTACH]32016[/ATTACH][ATTACH]32015[/ATTACH][ATTACH]32014[/ATTACH][ATTACH]32013[/ATTACH] Slik er den i dag, Ser lite forskjell egentlig.. selv om masse er gjort. DEPO LED baklyter, nye BBS LM felger, panseret er til opplakering, så bruker det grønne midlertidlig. Senk ble montert i dag, og er kjempefornøyd! 3" eksos med 4" Diesel tut ligger på plena hjemme og venter litt småsveising før det blir montert. Rust er påbegynt og ta også.. Byttet ALLE høytalere som er i bilen til JBL, med 2stk RF T2 subber, ble målt til 144.3DB med Term Lab på ACR. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 5, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2012 Og motormessig er det nå åpent filter, Powerboks OG chip.. Disse 2 sammen funker helt genialt. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 6, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2012 Da var svarte lykter og en svart lakkert orginal grill montert.. Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 8, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Powerbox og chip? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jimmen Skrevet Juli 8, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2012 Korrekt. Funker faktisk bedre en med bare chip! Siter 97- Volvo V70R AWD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet September 19, 2012 Rapporter Share Skrevet September 19, 2012 hei.. jeg har nettop kjøpt en omega 2,5td fra namsos, lurer på om denne også har både chip og powerboks, der boksen blir aktivert av en bryter unddr gasspedalen.. fungerer det sånn på din også eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg