Gjest Skrevet September 28, 2002 Rapporter Share Skrevet September 28, 2002 jeg er aleine om å ha en sånn bil.. snufs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet September 29, 2002 Rapporter Share Skrevet September 29, 2002 Men du har en tøff en da... ;) Det er en lilla en som går i bygda her... Prøve å få han som medlem en dag! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 lilla? har du bildet av den.. hvis ikke.. SKAFF.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Oktober 3, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2002 Originally posted by Mats`ern lilla? har du bildet av den.. hvis ikke.. SKAFF.. Har digitalkameraet permanent i bilen! Møter jeg den en dag skal jeg slenge meg på hjul jeg. ;) Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 Originally posted by Mats`ern jeg er aleine om å ha en sånn bil.. snufs Er det du med den blåe med CRX over hele frontruta? Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 4, 2002 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2002 erm.. nei front ruta mi er orginal :) ikke noe klistre ting.. men har bilforumet.net rett bak døra :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg