Gå til innhold

Justere turbotrykk på TDi

Ranger emnet


conconsal

Anbefalte innlegg

Riktig som han over her skriver.

Men om bilen er helt dau under 3000rpm er noe feil. Hjelper ikke å justere opp trykket da. Få tatt en diagnose på bilen.

Jeg tipper nå VNT mekanismen er koksa igjen.. Er den som regulerer turbotrykket.

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kinaturbo eller orginal?

Sett ei vacumpumpe på vacumklokka på turbo og pump sakte. Staget skal gå lett, ikke rykke/hoppe.

Vacumpumpa kan du også bruke til å trykkteste slangene.

 

Prøv også å ta av stikkeren på LMM og kjør uten. Hvordan går bilen da?

1996mod Mercedes Benz E200 Classic.
1984mod Suzuki RG250.

2005mod Yamaha MT01.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår