Dissey Skrevet Mars 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2004 har hvite instumenter til vw , passat, corado eller T4 til salgs. gi bud . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Er dette noe du har laget selv, eller ?? ;) vet det er folk som scanner og printer ut på 240g fotopapir... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Nope , dem er fra Mhw i Tyskland. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 waz ist zer preiz?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Hva vil du gi ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ClusterOne Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 Hadde du kunnet tatt mål av åpningene for klokke / kjørecomputer for meg? På millimeteren.. Jeg trenger å lage en "ramme" rundt åpningene på mine skiver. Åpningene jeg snakker om er de på det øverste bildet ditt. På speedometer og turteller skivene.. de skal være like. Thanx! Siter Volvo V70 D5 Premium 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Mars 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 har du prøvd dem selv eller..?? slik at det passer rett nedi... ikke noe ekstra mikk som skal til..?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet Mars 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2004 ClusterOne : Den er 1.8 cm høy og 3,75 cm bred. [kj] jeg har de selv på bilen min, du ser at det er noen som mangler på arket, men som du ser så fulgte det med noen ekstra. De passer de, men det er litt " pirk " å få de riktig på plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 hmmm... jeg har jo samme type bil som deg da... så vil vell gå ut ifra at jeg trenger de som er lik dine... 100 kr..? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dissey Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Det var bare ett sett som var til bilen min, så jeg vet ikke om de andre passer til bilen din. noen passer til bil med kjørecomputer og noen passer til diesel. hvist du ser veldig nøye på bildene , så ser du om de passer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg