Audi RS80 Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 da jeg var et par år yngre gikk jeg å sikla om calibra, men vokste det ganske enkelt av meg :) Siter Prosjekt Audi 80 B4 Kanskje til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spriti Skrevet Desember 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2006 Fordelingskassa holder greit viss den er vedlikeholdt. Utover det så finnes det flere forskjellige kit for å forsterke disse /ferdige forsterkede.. Bakhjulstrekk er fullt mulig men mye jobb... Kan bli litt hardt og få godkjent og. Standar rust går og på vedlikehold. Der sliter calibra med litt dårlig rustbeskytelse på tidligste modellene samt at det er en bil som tiltaler ungdommen veldig. Altså blir de ikke alltid vedlikeholdt like bra som de burde, alle biler ruster jo... Siter -91 Opel Calibra 16v -89 Opel Vectra 2000 (under construction) -90 Opel Vectra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg