shortlancer Skrevet Juli 9, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2012 hei. klokken og tripptelleren står konstant på i min bora selv om tenningen er av. lyser ikke men viser tall. er dette vanlig? mistenker att bilen tapper litt strøm så tenkte kansje dette var noe av grunnen. kjøpte boraen med defekt girkasse og div feil så vet ikke hvordan den skal være org. så like greit å spørre før jeg leter etter feil. noen som har tips om fjerning av mugg fra setebelter forresten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Det er helt normalt. LCD display bruker nesten ikke strøm når ikke bakgrunnslyset er av så det er ikke noe å bekymre seg over. Fjerning av mugg fra setebelter har jeg ikke noe spesiell erfaring med, men mugg av type "kjellerlukt" kan være vanskelig å bli kvitt. Ville prøvd å vaske og skrubbe til å begynne med, og så kanskje bruke eddik. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shortlancer Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 det er jo bra. ikke noe galt der altså. takk takk. mugg er noe møkk. setene er høytrykksvasket på 90 graders dampspyler og taktrekk osv får jeg vekk men får ikke vekk fra beltene. skal prøve med litt eddik,men kan ikke det skade "stoffet" i beltet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Juli 10, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 Eddik skader ikke tekstiler. Det beste er om du kan legge dem i bløt i eddikoppløsning i mange timer, og så skylles etterpå. Om du bruker 35% eddik bør den tynnes ut 1/5 så den ikke bli sterkere enn 5-7%. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shortlancer Skrevet Juli 10, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2012 da skal det prøves i morgen. moro om det fungerer. takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg