SpeedWell Skrevet Mars 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2004 funker ennå det. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VWGolfIIHFS Skrevet Mars 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2004 Da var ligninga kommet.. Alltid artig å se at man har betalt for mye :D :D Stolene blir handla inn så fort pengene er på konto,og i den anledning spør jeg om de Sparco understellene er høydejusterbare og om det bare er å ta ut gamlesetene og sette inn de nye,uten hokus pokus? Håper å få inn setene før man skal til ACR,men kan bli hektisk.. Noen som har erfaring med dette? Siter - 85 VW Golf G60 8vT - 87 VW Golf II 1,8 (Solgt) - 69 VW Boble (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royantonsen Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Å bestille poste restante til et postkontor i Sverige funker som fjell, gjort det et par ganger. Roy A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet April 3, 2004 Rapporter Share Skrevet April 3, 2004 Originally posted by VWGolfIIHFS Da var ligninga kommet.. Alltid artig å se at man har betalt for mye :D :D Stolene blir handla inn så fort pengene er på konto,og i den anledning spør jeg om de Sparco understellene er høydejusterbare og om det bare er å ta ut gamlesetene og sette inn de nye,uten hokus pokus? Håper å få inn setene før man skal til ACR,men kan bli hektisk.. Noen som har erfaring med dette? Jeg hadde et sparco sprint sete i golf 1-ern min en stund (satt i en golf II før jeg fikk det) Understellet som satt på setet var ikke høydejusterbart, men det var veldig enkelt å ta setet inn og ut. Ikke noe særlig vanskeligere enn med et vanlig golf-sete. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg