Lovegame Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Hei, Lurer på hvordan jeg løsner instrumentpanelet. Prøvde å ta ut plastikken som går rundt, men dritten var jo LIMT fast.. Hvordan gjør jeg dette? Ingen enkle måter å vippe det ut på? Er på en Chrysler Stratus 96' 2.0 LE Skal lodde litt. (turteller som funker tidvis) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rsele Skrevet Juli 11, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Skal bare være og trekke ut den svarte plastikken rundt så kommer du til instrumentpanelet. Men hvis noen har vært så smarte å bruke lim så har du ett problem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovegame Skrevet Juli 11, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2012 Så den er ikke sånn fra fabrikk altså.. Hvem i faen er så smart at dem limer fast slikt. :( Jaja, blir vel revet opp og limt sammen igjen når jeg er ferdig da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juli 12, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2012 Alle stratusene jeg har skrudd løst instrument-panelet på har hatt det svarte dekselet limt fast, så tror det er mer unormalt om det ikke er det? Du kan ta løs hele bezeeln som den svarte ramma sitter fast i. Det er ikke så mye arbeid. Ta bort dekslet rundt stereoen og acen, den er klipset fast så den er det bare å ta løs med fingrene, under der finner du fire skruer som du må skru løs. Etter det sitter det en skru bak dekslet til sikringsboksen ved førerdøren, når den skruen er løs er det bare å dra dekslet bort så kommer du til instrument panelet. Ligger en bedre guide med bilder i tråden min her: Endre farge på lyset i speedometeret Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovegame Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2012 Takker for meget detaljert guide. Trenger jeg koble ut batteriet e.l før jeg gjør dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet Juli 17, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2012 Har aldri pleid å koble fra batteriet, så det går sikkert bra om du ikke gjør det. Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matador Skrevet Juli 18, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2012 hehe... hvis du bruker søke funksjon så finner du ut både fremgansmåtte for demontering og hvordan den turtall telleren skal loddes :) llllleennnnggeeee siden det ble publisert nemlig :) Siter --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM* -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovegame Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Sitter nå med instrumentpanelet i neven, men aner ikke hva som skal loddes eller hvor.. Har søkt, men finner rett og slett ingenting. Matador, har du en link til hvor jeg kan finne dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Kanskje denne posten hjelper deg? Ludvigsens Stratus 96 Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovegame Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Hei og takk for svar! Nå vet jeg hvilke som skal loddes, problemet jeg har nå er at jeg ikke får kretskortet løst.. :( Har skrudd av det som finnes av skruer, og løsnet den hvite kabelen. Likevel sitter det som støpt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Skrudd ut de fire skruene rundt multikontaktene? Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 En annen ting, det kan sitte litt hardt på grunn av kontaktene til motorene;) Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovegame Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 En annen ting, det kan sitte litt hardt på grunn av kontaktene til motorene;) Alt av skruer er ute, som sagt. Kontaktene til motoren, er det bare å bruke makt her..? rive løs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rstange Skrevet August 1, 2012 Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 Ja, det er bare å ta i ;) Det er 16 kontaktpunkter, 4 per motor: Siter Bilforumet.noModerator: Chrysler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lovegame Skrevet August 1, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2012 takker og bukker, blir ikke mere jukking på det i kveld, men i morgen den dag.. :) Ser ut fra ludvig sin topic hva som skal loddes for å få turtelleren til å virke, men jeg har samme problemet med kilometertelleren (ikke speedometeret), må det loddes noen andre steder da? Er så nybegynner som man kan bli på dette, skjelver enda av alt av skruer og plastikk som ligger rundt i bilen nå.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg