Gå til innhold

min golf 3 1.8 :)

Ranger emnet

morpheusbd

blir det kult med svart bil med blått og svart interiør?  

6 stemmer

1. 1. blir det kult med svart bil med blått og svart interiør?

• ja
      5
    • nei
      1

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Selv med mine 18" så syns jeg TA Technix var greit :) fikk ikke en røykpakke under engang når jeg skrudde det helt til bunns :)

Tar du godkjenninga på Jessheim da ell? Skal ha min inn den 23. juli :) du kan sikkert bestille time til godkjenning nå, er lang ventetid fikk jeg beskjed om :)

Men har du skrudd det likt rundt om hele? :) høyere bak er jo nice, som 4pekatt sier, husk på at lysa er riktig justert, skikkelig tyskerstuk :) Dette tar de på 4hjulskontroll :) fikk ikke justert lysa mine, de var 4mm høyere enn normalt. Og AE lyktene mine funka det ikke å justere manuelt bakpå lykta, så må bytte over til originiallykter og kjøre den til lysjustering igjen :)

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw, er ikke mye å få justert på på G3 :) Han sa det til meg da jeg var på kontroll.. Du får justert VELDIG lite på camber. Min var akkurat innafor, så det gikk greit. Fikk justert det nogenlunde, sånn at dekka ikke blir skeivslitte ihvertfall. Ble også kvitt litt risting i ratt :)

Har du peiling på hvor mye de tar for å avbalansere felga bortpå gamle Fina'n eller? :p

- VW Golf 3 93' CL

- VW Golf 3 92' GL

"Kjærligheten vokser ikke på trær. Den bygges i Tyskland."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92anders skrev:
Selv med mine 18" så syns jeg TA Technix var greit :) fikk ikke en røykpakke under engang når jeg skrudde det helt til bunns :)

Tar du godkjenninga på Jessheim da ell? Skal ha min inn den 23. juli :) du kan sikkert bestille time til godkjenning nå, er lang ventetid fikk jeg beskjed om :)

Men har du skrudd det likt rundt om hele? :) høyere bak er jo nice, som 4pekatt sier, husk på at lysa er riktig justert, skikkelig tyskerstuk :) Dette tar de på 4hjulskontroll :) fikk ikke justert lysa mine, de var 4mm høyere enn normalt. Og AE lyktene mine funka det ikke å justere manuelt bakpå lykta, så må bytte over til originiallykter og kjøre den til lysjustering igjen :)

den er høyere bak ja. men skal skru litt ned der å hehe.. får nok en hel pakke røyk under nå jeg gitt hehe. veit ikke når jeg skal få det godkjent pga penge mangel:)

Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil

VW Golf III 1.8 < Solgt

Opel omega B 2.5 v6 < solgt

volvo 850 2,5 10 v < solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92anders skrev:
Btw, er ikke mye å få justert på på G3 :) Han sa det til meg da jeg var på kontroll.. Du får justert VELDIG lite på camber. Min var akkurat innafor, så det gikk greit. Fikk justert det nogenlunde, sånn at dekka ikke blir skeivslitte ihvertfall. Ble også kvitt litt risting i ratt :)

Har du peiling på hvor mye de tar for å avbalansere felga bortpå gamle Fina'n eller? :p

veit ikke helt. men normalt tar de vel 50kr el no sånn? pr dekk?

VW Golf III 1.8 < Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

92anders skrev:
Er det tilt på setene dine eller? :) slik at de kan bli brukt i 2-dørs? :) jævlig lyst på de setene!

Si i fra om du blir lei og skal selge :D

ja er tilt på de:) eneste jeg hadde kvitta meg med de er om jeg hadde fått 2 greie seter tilbake pluss noen felger MED bra dekk:) 17":)

Endret av morpheusbd

VW Golf III 1.8 < Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider