Gå til innhold

Forbetre anlegget?

Ranger emnet

Paskrede

Anbefalte innlegg

Satt i bilen og funderte over litt forbeidringar... Lurte berre på kva rekkefølge dei bør kome i/endringar i oppsettet.

Om det er noken som vil ta en kikk over det eg har lurt i saman, og sei kva ein bør endre først først og om det er noko feil i oppsettet mitt...

Dynamo- 130 Ah

Standard kabel frå dynamo til batteri + 50 kvadrat kabel

Batteri 60 Ah - 50 kvadrat jording + standard

80 A sikring

24 kvadrat straum til forsterkar

splitta i 10 kvadrat ti lkvar forsterkar

24 kvadrat jording til forsterkarane

6 kvadrat ut til frontsett og sub

2. klasse signalkabel frå spelar( to til frontsett og to til sub)

Ustyret:

-Alt av kablar, kabelsko, splittar, sirkring frå DLS

- Frontsett: DLS RS6 80 w rms

- Sub: RF HX2 1000 w rms

- Forsterkar frontsett: DLS CA 41

- Forsterkar Sub: DLS CA 23

Frontsett kobla slik:

+ til + og - til -, velgaren i boksen som følgde med er satt til "hi" (kva gjer denne boksen?)

Brukar berre to av 4 kanalar på denne forsterkaren

Sub kobla slik:

+ til + og - til - på begge spolane.

Kva motstand vil dette gje og korleis bør subben koblast for å få mest mogleg utav forsterkaren?

:helpme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første som slår meg her, er et bytte av sub, og få noe som passer bedre til forsterkeren, og som låter bedre. Evt skaffe en forsterker som er bedre egnet til sub, sammen med ny(e) sub(er). Sånn jeg forstår det, så har du koblet en spole til hver utgang på CA23 forsterkeren? Du får ikke så mye effekt til suben da, så en brokobling hadde vært bedre, men ikke til den suben, med mindre den er dual 2ohm da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brokobling vil si at du kobler begge forsterkerkanalene over til en kanal, og dermed så får du hele 400w rms ut av den forsterkeren.

En 12" sub funker fint det, men det skader jo ikke å gå opp til 15" heller.

Denne feks http://www.judysbilstereo.no/subwoofere/12/digital-designs-dd512 kan bestilles i singel 4ohm.

Evt 15" utgaven: http://www.judysbilstereo.no/subwoofere/15/digital-designs-dd1515-15-subwoofer-dual-40-ohm men da blir forsterkeren litt svak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider