fluboy Skrevet Juli 14, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2012 Hallo... Jeg helder på og gi boraen min sikkelig innside pleie, og trenger litt hjelp til hva produkt jeg trenger... Hva trenger jeg til dashborde? Fargen har blitt litt daff så trenger og kvikke den opp. Disse Listene som er rundt om (woods eller noke sann?) hva skal brukes på dei? Håndtakene inni er ein form for klisjete/seige? hva trenger jeg? Ratte er sykt utslete, hvordan fikse dette? Sjølve Plasten inni er så skiten jeg faktisk ikke vet hvilken farge det skal ver..... Har en følelse at eg trenger noe gromt noe før at både jeg og bilen skal bli fornøgd... og jeg er ikke noen mester.. Helder dessuten på og vaske seta grundig med steamer og såpe, jeg leiger med ett rensefirma, Cleanfurn.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluboy Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Og hva kan jeg bruke på det svarte skinn lignandes på dør-panele? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg