haagen1 Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Hei igjen. Tenkte jeg skulle kjøpe nye lys igjen, Osram cool blue hyper 5000k til sprederne mine. Har nå Night breaker 3500k i de, som er alt for gule når det er dagslys ute. Så tenke det kunne se litt bedre ut med Cool blue hyper. Noen som har prøvd Cool blue hyper? Smelter de lyktehuset? Håper på raskt svar, så jeg kan bestille i dag :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haagen1 Skrevet Juli 15, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Hmmm lurer på om det er noe vits i det heletstt. om det vil bli den store forskjellen mellom de? Med halogen 3500k og 5000k i dagslys/skumring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Thoka85 Skrevet Juli 15, 2012 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2012 Jeg kjøpte de cool "blue" pærene til osram.. Og de var gulere enn night breakerne jeg hadde der fra før.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg